Thanks Thanks:  0
Likes Likes:  0
Dislikes Dislikes:  0
Results 1 to 10 of 10
  1. Default Not sure where to post this

    I got to wonder what the Photographer is doing at this point. Do you think this is the new Olympus Stylus LOL


  2. #2
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Missouri City (near Houston), Texas
    Posts
    1,262

    Default Re: Not sure where to post this

    Quote Originally Posted by Joni View Post
    I got to wonder what the Photographer is doing at this point. Do you think this is the new Olympus Stylus LOL
    If it is, certainly has great stabilization anti-hand-shake technology!
    On the whole, I'd rather be in Wyoming . . .
    Fly2:

  3. Default Re: Not sure where to post this

    Quote Originally Posted by Fly2Fish View Post
    If it is, certainly has great stabilization anti-hand-shake technology!
    haha you got that right!
    but who knows, maybe the shark just wanted to have his picture taken with the divers??? lol. hey it could happen... I highly doubt it tho.. would love to catch that on my fly pole!! now if I could just find a 30 wt somewhere and a big enough hook to tie a imitation seal and I should be on my way. rofl
    "Hey, you.Get your damn hands off my herl !!!!"

    owner of the GL Fishing Forum.

  4. #4

    Default Re: Not sure where to post this

    Quote Originally Posted by GeorgeMcFly View Post
    now if I could just find a 30 wt somewhere and a big enough hook to tie a imitation seal and I should be on my way. rofl
    I think it would be time to practice your "by hand" "rodless" casting ability rolf

    But I had a similar happening one day while out fly fishing for anything that would bite and well think he got bit (got to love those graphic designers)
    Attached Images Attached Images
    <*))))>< Fish with teeth ... If I ty it a fish will hit it

  5. Default Re: Not sure where to post this

    i hate to burst any bubbles(pun fully intended)but, this photograph is doctored and not real. it is actually 2 photo's that were put together, i checked it out on snopes.
    Flying Al

  6. Default Re: Not sure where to post this

    Sure of that, but great job!

  7. Default Re: Not sure where to post this

    ya I figured that. was just messing around. someone posted one on here a while back with a big shark following a guy in a kayak. wonder if thats real. looked real to me

    I saw that one too, I don't know! so I guess it got the response they were after, like this one.
    "Hey, you.Get your damn hands off my herl !!!!"

    owner of the GL Fishing Forum.

  8. Default Re: Not sure where to post this

    Quote Originally Posted by GeorgeMcFly View Post
    haha you got that right!
    but who knows, maybe the shark just wanted to have his picture taken with the divers??? lol. hey it could happen... I highly doubt it tho.. would love to catch that on my fly pole!! now if I could just find a 30 wt somewhere and a big enough hook to tie a imitation seal and I should be on my way. rofl
    George,

    I got you covered on the hook and imitation seal pattern. you might need to check with The Full Creel to see if they can order one for you.....

    I would like to see the look on the photographers face just before he took the picture.
    Let us all share our wisdom with a younger generation. Tight Loops, Tight Lines and Good Fishing to All

  9. #9

    Default Re: Not sure where to post this

    Quote Originally Posted by Alex Guthrie View Post
    i hate to burst any bubbles(pun fully intended)but, this photograph is doctored and not real. it is actually 2 photo's that were put together, i checked it out on snopes.
    I think that was the point of the post
    <*))))>< Fish with teeth ... If I ty it a fish will hit it

  10. Default Re: Not sure where to post this

    hey george,

    actually that one is real - it's a group of biologists studying shark's - they actually baited the water. they were trying to see if the shark diffrentiated between the kayak and a seal . the kayak won. of course the kayak had to be totally sanitized after the rider got out!

Similar Threads

  1. What kind of hat do you wear?
    By oktx in forum General Discussion
    Replies: 86
    Last Post: 02-17-2009, 06:37 PM
  2. Fly Rodding Miami Peacock Bass and a Bonus Fish!
    By marshalld in forum Southeast U.S.
    Replies: 5
    Last Post: 09-05-2008, 03:18 PM
  3. Belize For A Day
    By dmoliver in forum Saltwater Fly Fishing
    Replies: 1
    Last Post: 04-16-2008, 11:15 AM
  4. Trout Unlimited: On the Rise
    By Piscator in forum General Discussion
    Replies: 5
    Last Post: 04-08-2008, 11:16 AM
  5. Leader length
    By scoobydue4 in forum General Discussion
    Replies: 13
    Last Post: 03-21-2008, 07:30 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •